Politica de Confidențialitate

Politica de Confidențialitate

Marcris Best Solutions SRL, în calitate de proprietar și administrator al www.traduceri-constanta.com.ro, respectă caracterul privat și securitatea prelucrării datelor cu caracter personal ale fiecărei persoane care vizitează acest site.

Marcris Best Solutions SRL înțelegem că confidențialitatea dvs. este foarte importantă pentru dvs. De aceea ne angajăm să protejăm și să respectăm confidențialitatea tuturor utilizatorilor site-urilor, aplicațiilor și oricăror alte servicii pe care le furnizăm (“Serviciile noastre”).

Politica de confidențialitate, care este prezentată mai jos, explică informațiile și datele personale pe care le putem colecta de la dvs., precum și modul în care putem utiliza sau împărtăși orice informații pe care le-am colectat sau le-ați furnizat.

Rețineți că descriem doar propriile noastre practici. Această politică nu se aplică terților, inclusiv altor companii cu care ați putea interacționa în cadrul sau prin intermediul serviciilor noastre.

Atunci când utilizați și furnizați informații prin intermediul Serviciilor noastre, acceptați și sunteți de acord cu prelucrarea informațiilor dvs. în conformitate cu această Politică de confidențialitate, Politica noastră privind cookie-urile, Termenii de utilizare a site-ului web.

Citiți cu atenție întreaga politică. Când înregistrați un cont sau folosiți site-urile, aplicațiile și serviciile noastre, sunteți de acord cu practicile descrise mai jos.

În conformitate cu Legea privind protecția datelor din 1998 (Legea), Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), administratorul de date este Marcris Best Solutions SRL, o societate înregistrată în Romania având sediul social Strada Ion Gheorghe Duca 81C, Bloc L44, Constanta, jud. Constanta.

Dacă nu înțelegeți nicio parte a politicii sau dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la office@traduceri-constanta.com.ro

Înțelesul unor termeni:

Client: persoana fizică sau juridică, utilizator inregistrat sau vizitator, care solicită operatorului Marcris Best Solutions SRL prestarea serviciilor pe care compania este autorizată a le presta.
Date cu caracter personal: orice informaţii privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identităţii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Operator: Marcris Best Solutions SRL – furnizorul serviciilor, în scopul îndeplinirii obiectului de activitate și al acordurilor încheiate cu clieții, va prelucra date cu caracter personal.
Prelucrare: orice operaţiune sau set de operaţiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziţie în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricţionarea, ştergerea sau distrugerea.
Scopul prelucrării: încheierea/modificarea și executarea acordurilor de prestare a serviciilor dintre Marcris Best Solutions SRL și clienți, emiterea facturilor pentru serviciile prestate, recuperarea creanțelor rezultate din aceste contracte, dar și soluționarea solicitărilor clientului și acordarea asistenței în legătură cu activitatea desfăşurată de Marcris Best Solutions SRL .

Informațiile pe care le putem colecta de la dvs.

Putem colecta și procesa următoarele date despre dvs.:

Informațiile pe care ni le furnizați, cum ar fi numele dvs., adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, vârsta, numele de utilizator, parola și alte informații de înregistrare, informații financiare și de card de credit, descriere personală, detalii despre gospodăria sau afacerea dvs., este posibil să aveți și orice informații despre dvs. sau proprietatea dvs. dezvăluită în fotografii și / sau înregistrări video și / sau audio ale dvs. sau ale proprietății dvs. și ale oricăror persoane sau obiecte cu acestea pe care ni le furnizați sau pe care furnizorul de servicii le ia sau le înregistrează înainte, și/sau după furnizarea serviciilor în conformitate cu termenii și condițiile serviciilor și orice alte informații pe care alegeți să le oferiți în mod voluntar, atunci când:

– Vă înregistrați la noi și accesați site-urile și / sau aplicațiile noastre;

– Vă creați un cont pe site-urile noastre și / sau pe aplicațiile noastre;

– Trimiteți o solicitare de rezervare prin intermediul site-urilor web și / sau al aplicațiilor noastre;

– Efectuați o rezervare / comandă prin intermediul site-urilor web și / sau al aplicațiilor noastre și în timpul serviciului însuși;

– Completati formularele de contact sau cerere de oferta/ comandă sau prin furnizarea de informații prin intermediul site-urilor web și / sau al aplicațiilor noastre;

– Vă abonați la primirea oricărui tip de newsletter pe care îl putem oferi din când în când;

– Finalizați orice sondaje/ anchete voluntare la care vă putem solicita să participați din când în când;

– Trimiteți feedback prin intermediul site-ului nostru și / sau al aplicațiilor noastre;

– Răspunde-ți la comunicările noastre de marketing;

– Corespondați cu noi prin telefon, prin poștă sau prin e-mail sau prin chat instant pe site-urile noastre și aplicațiile noastre (caz în care vom păstra o evidență a corespondenței respective); sau

– Raportați o problemă cu oricare dintre serviciile noastre.

Informațiile pe care le putem colecta automat de fiecare dată când vizitați oricare dintre site-urile noastre web, folosiți oricare dintre aplicațiile sau sistemele noastre de cont:

– informații și preferințe demografice de bază (dacă ați optat pentru partajarea datelor demografice în Contul dvs. Google, informații tehnice, inclusiv tipul de dispozitiv) pe care îl utilizați, informații despre rețea, sistemul dvs. de operare, tipul browserului pe care îl utilizați etc.

– date statistice de utilizare a acțiunilor, tiparelor, interacțiunilor și navigării prin intermediul aplicațiilor și / sau site-urilor web ale utilizatorilor noștri. Rețineți că aceste date nu identifică nicio persoană.

Cum putem să vă folosim informațiile

Utilizăm informațiile pe care ni le dați:

– să administram orice cont pe care îl aveți cu noi;

– să vă gestionam solicitarea, cererea, comanda, rezervarea sau să răspundem la solicitari și să derulam prestarea serviciilor de către furnizorul dvs. de servicii;

– să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractele încheiate între dvs. și noi;

– să vă furnizăm informațiile, produsele și serviciile pe care le solicitați de la noi;

– să comunicam cu dvs. despre orice comentarii, reclamații, interogări sau feedback pe care le puteți avea despre noi sau despre Servicii;

– să vă permitem să participați la caracteristicile interactive ale serviciilor noastre, atunci când alegeți să faceți acest lucru;

– să vă informăm despre orice modificare a Termenilor sau Serviciilor noastre, să comunicăm cu dvs. orice informație despre solicitarile dvs și să vă trimitem orice informații și anunțuri legate de cont;

– pentru a ne asigura că conținutul de pe site-urile noastre și de la aplicațiile noastre este prezentat în modul cel mai eficient pentru dvs. și pentru computer și / sau dispozitiv;

– să vă oferim informații despre bunurile și serviciile pe care le oferim, pe care le considerăm că vă interesează prin poștă, telefon, SMS sau e-mail.

Vom trimite aceste informații prin SMS sau e-mail numai dacă:

(i) v-ați dat acordul; sau

(ii) informațiile se referă la produse și servicii similare celor care au făcut obiectul unei vânzări sau unei negocieri anterioare a unei vânzări către dvs. (și nu ați renunțat la primirea unor astfel de mesaje de marketing); sau

(iii) după oprirea (și / sau dezabonarea), veți continua să utilizați serviciile noastre; sau

(iV) unde ne este permis să facem acest lucru prin lege fără consimțământ, de exemplu, dacă ne-ați furnizat o adresă de e-mail a companiei. Dacă nu doriți ca noi să folosim informațiile dvs. în acest fel, vă rugăm să ne contactați folosind formularul nostru de contact.

În mod specific, vă vom furniza datele furnizorului de servicii care este alocat pentru a vă furniza servicii, în scopul furnizării acestor servicii. Aceste informații pot include (i) numele, adresa și datele de contact;

(ii) detaliile referitoare la proprietatea dvs. și la serviciile de care aveți nevoie, împreună cu toate fotografiile relevante pe care le-ați furnizat;

(iii) oferta non-obligatorie pe care ni l-am furnizat; și

(iv) detaliile dvs. de plată.

Utilizăm informațiile despre dvs. pe care le colectăm în mod automat pentru:

– gestionarea site-urilor web și a aplicațiilor noastre și pentru operațiunile interne, inclusiv depanarea, analiza datelor, testarea, cercetarea, statisticile și cercetările;

– să îmbunătățim site-urile, aplicațiile și serviciile noastre, pentru a ne asigura că conținutul este prezentat în modul cel mai eficient pentru dvs. și pentru computer și dispozitiv;

– monitorizarea și îmbunătățirea securității, calității și eficienței produselor și serviciilor noastre;

– pentru a vă permite să participați la funcții interactive pe site-uri și aplicații, atunci când alegeți să faceți acest lucru;

– ca parte a eforturilor noastre de a păstra site-urile și aplicațiile noastre în siguranță și în siguranță;

– să măsurați sau să înțelegeți eficacitatea publicității pe care o deservim pentru dvs. și pentru alții și pentru a vă oferi publicitate relevantă;

– să vă propunem sugestii și recomandări cu privire la bunurile sau serviciile care ar putea să vă intereseze și să gestionăm în alt mod relația noastră cu clienții noștri.

Utilizăm informațiile despre dvs. pe care le colectăm din alte surse, în combinație cu informațiile pe care ni le oferiți și cu informațiile pe care le colectăm în mod automat. Vom folosi aceste informații doar în scopurile menționate mai sus.

Date cu caracter personal

Potrivit Regulamentului (UE) 679/2016, cunoscut drept Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Marcris Best Solutions SRL respecta măsurile de securitate şi în scopul comunicat.

Datele cu caracter personal pe care ni le transmiți la completarea formularelor de contact sau prin e-mail sunt tratate cu strictă confidenţialitate. Nu ești obligat să ne transmiţi date cu caracter personal, însă datele transmise voluntar de către tine vor fi utilizate exclusiv în scopul prelucrării solicitării tale.

Conform Regulamentului (UE) 679/2016, cunoscut drept Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor și de dreptul de a nu fi supus(ă) unei decizii individuale.

Totodată, ai dreptul să te opui prelucrării datelor personale care te privesc şi să soliciți ștergerea datelor. De asemenea, îți este recunoscut dreptul de a te adresa justiției.

Conform Regulament European 679/2016 privind protecția datelor cu caracter personal, ca persoană fizică beneficiezi de următoarele drepturi:

– informare și acces la datele cu caracter personal

Ai dreptul de a obţine din partea noastră o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care te privesc şi, în caz afirmativ, acces la datele respective.

– restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal

Pot exista situații în care vrei să restricționezi prelucrarea anumitor date doar pentru o anumită perioadă de timp. Poti, în orice moment, să trimiți o cerere prin e-mail în acest sens

– opoziția prelucrării datelor cu caracter personal

Este posibil ca la un moment dat să iți dorești să nu iți mai prelucrăm anumite date cu caracter personal fără însă a le șterge din baza noastră de date. Îți poți exercita în orice moment acest drept.

– descărcarea într-un format accesibil ale datelor cu caracter personal

Ai posibilitatea de a cere datele cu caracter personal în format structurat , utilizat în mod curent şi care poate fi citit automat. Poți face această cerere prin e-mail.

– rectificarea datelor cu caracter personal

Oricând îți modifici datele cu caracter personal (spre exemplu îți schimbi adresa de e-mail) îți poți actualiza informațiile în baza noastră de date printr-o cerere trimisă prin e-mail.

– ștergerea datelor cu caracter personal

Dacă, din diferite motive, vrei să îți stergi datele cu caracter personal din baza noastră de date, poți face o solicitare în acest sens prin e-mail.

Atenție, în cazul în care datele tale cu caracter personal sunt prelucrate pentru respectarea unei obligații legale, cererea de ștergere a acestor date poate fi refuzată, caz în care se vor șterge doar acele date pe care nu le mai putem prelucra fără acordul tău.

Pentru a-ți exercita oricare din drepturile de mai sus poți trimite o cerere prin e-mail la adresa la office@traduceri-constanta.com.ro

Pentru a fi siguri că ești proprietarul datelor te rugăm ca solicitările să le trimiți folosind e-mailul pentru care faci solicitarea.

Cookies

Site-urile noastre și aplicațiile noastre utilizează module cookie pentru a vă distinge de ceilalți utilizatori. Acest lucru ne ajută să vă oferim cea mai bună experiență posibilă atunci când navigați pe site-urile și aplicațiile noastre și, de asemenea, ne permite să îmbunătățim serviciile noastre. Pentru informații detaliate despre modulele cookie pe care le folosim și scopurile pentru care le folosim, consultați Politica noastră privind cookie-urile.

Unde stocăm și procesăm informațiile dvs.

Prin utilizarea serviciilor noastre, ne-ați autorizat să vă procesăm informațiile de oriunde noi sau partenerii noștri fac afaceri.

Furnizorii nostri de hosting un nivel de securitate corespunzător naturii informațiilor stocate și prejudiciului care ar putea rezulta dintr-o încălcare a securității.

Prin trimiterea datelor dvs. personale, sunteți de acord cu acest transfer, stocare sau prelucrare. Vom lua toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a ne asigura că datele dvs. sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această politică de confidențialitate.

În cazul în care v-am dat (sau ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite părți ale site-urilor sau aplicațiilor noastre, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențială a acestei parole. Vă cerem să nu partajați o parolă cu nimeni.

Din păcate, transmiterea de informații prin intermediul internetului nu este complet sigură. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja datele personale, nu putem garanta securitatea datelor dvs. transmise pe site-urile noastre sau pe aplicațiile noastre; orice transmisie este pe propriul dvs. risc. Odată ce primim informațiile dvs., vom folosi proceduri stricte și funcții de securitate pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.

Dezvăluirea informațiilor dvs.

Putem divulga informațiile dvs. personale unor terțe părți:

– În cazul în care vindem sau cumpărăm orice afacere sau bunuri, caz în care vă putem divulga datele personale

potențialului vânzător sau cumpărător al unei astfel de afaceri sau bunuri;

– În cazul în care o parte sau o cantitate substanțială a activelor Marcris Best Solutions SRLsau a activelor grupului nostru de companii sunt achiziționate de o terță parte. În acest caz, datele personale deținute de noi în legătură cu clienții noștri vor fi una dintre activele transferate;

– Dacă nu efectuați plățile pe care le datorezi în legătură cu serviciile pe care le-ați furnizat de furnizorul de servicii, caz în care vă putem dezvălui datele personale agențiilor de referință de credit și agențiilor de prevenire a fraudelor în scopul prevenirii fraudei. De asemenea, putem divulga datele dvs. personale agențiilor de colectare a datoriilor, care pot utiliza informațiile dvs. pentru a vă urmări locurile și pentru a recupera datoriile. Informațiile pe care le furnizăm unor astfel de agenții pot fi, la rândul lor, furnizate de aceste agenții altor organizații care pot utiliza datele dvs. personale pentru a efectua verificări similare. Informațiile înregistrate de agențiile de prevenire a fraudei pot fi accesate de organizații din alte jurisdicții;

– Protejam clienții și / sau orice terțe părți;

– Dacă suntem forțați să ne protejăm propriile drepturi, proprietăți și operațiuni (impunerea executării contractului sau urmărirea remedierilor sau limitarea daunelor pe care le putem susține).

Securitate

Ne angajăm să asigurăm informațiile personale și toate datele pe care le colectăm de la clienți. Utilizăm garanții de securitate fizice, tehnice și organizaționale pentru a ajuta la protejarea informațiilor pe care le-am colectat de accesul neautorizat și a terților. Cu toate acestea, rețineți că niciun server, rețea sau transmisie de date prin Internet nu este garantat 100% și nu putem garanta securitatea informațiilor transmise prin intermediul site-urilor Web, aplicațiilor și sistemelor noastre de cont și nu ne asigurăm că nu putem preveni astfel de pierderi sau utilizarea abuzivă. Dacă alegeți să distribuiți informații cu noi, acceptați acest risc.

Drepturile tale

Aveți dreptul să ne cereți să nu procesați datele dvs. personale în scopuri de marketing. De obicei, vă vom informa (înainte de colectarea datelor dvs.) dacă intenționăm să vă folosim datele în astfel de scopuri. De asemenea, puteți să vă exersați dreptul în orice moment contactând-ne folosind datele de contact din formularul de Contact.

Legea vă oferă dreptul de a accesa informațiile deținute în legătură cu dvs. Dreptul dvs. de acces poate fi exercitat în conformitate cu legea. Orice solicitare de acces poate fi supusă unei taxe de 10 EUR (zece euro) pentru a vă oferi detalii despre informațiile pe care le deținem despre dvs. De asemenea, puteți solicita corectarea informațiilor dvs. personale dacă sunt false sau incomplete. Echipa noastră va răspunde solicitărilor de acces sau corectare a informațiilor în termen de 30 de zile.

În plus, puteți limita informațiile personale pe care le distribuiți. Singurul mod în care colectăm informațiile personale este atunci când ne oferiți-le voluntar. Puteți alege să răsfoiți anumite părți ale site-ului www.traduceri-constanta.com.ro fără a crea vreodată un cont, cumpărați un serviciu sau trimiteți în alt mod informații personale. Orice informații personale care ne sunt furnizate vor fi păstrate în general, atât timp cât contul dvs. este activ sau atât timp cât este necesar să furnizăm un serviciu sau să ne desfășurăm afacerile, cu excepția cazului în care este necesară sau permisă de lege o perioadă mai lungă de păstrare.

Legături către site-uri terțe

Site-urile noastre pot, din când în când, să conțină linkuri către și de pe site-urile web ale rețelelor noastre partenere și ale companiilor afiliate. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că aceste site-uri web au propriile politici de confidențialitate și că nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici. Verificați aceste politici înainte de a trimite date personale acestor site-uri web. Salutăm orice feedback despre site-urile web ale unor terțe părți legate de site-urile noastre.

Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

Prin trimiterea informațiilor dvs. către noi, sunteți de acord cu utilizarea acestor informații, așa cum se prevede în această politică de confidențialitate. Dacă ne schimbăm Politica de confidențialitate, vom posta politica actualizată pe această pagină și vom putea plasa anunțuri în altă parte în site-uri web și în aplicații (cum ar fi pagina de pornire) pentru o perioadă rezonabilă de timp, astfel încât să fiți la curent cu schimbările .

În cazul unor modificări, vom actualiza, de asemenea, data “Ultima actualizare” în partea de sus a acestei Politici de confidențialitate. Ar trebui să verificați ocazional Politica noastră de confidențialitate pentru a vă asigura că sunteți mulțumit de orice schimbări pe care le facem. Utilizarea în continuare a serviciilor în urma oricăror modificări aduse acestei Politici de confidențialitate înseamnă că acceptați aceste modificări.

Contacteaza-ne

Întrebările, comentariile și solicitările referitoare la această politică de confidențialitate sunt binevenite și trebuie adresate la office@traduceri-constanta.com.ro

POLITICA NOASTRĂ PRIVIND COOKIE-URILE

Acest site folosește module cookie. Iată politica noastră și răspunsurile la unele dintre cele mai frecvente întrebări despre ele:

Ce este un cookie?

Ori de câte ori vizitați un site web, dispozitivul dvs. descarcă un număr de fișiere mici denumite “cookie-uri”. Cookie-urile sunt utilizate pe scară largă pentru a face ca serviciile online să funcționeze și să funcționeze mai eficient și să furnizeze proprietarilor site-urilor web informații cu privire la experiența utilizatorului și eficiența site-urilor web. Cookie-urile permit de asemenea site-ului să recunoască dispozitivul dvs., aceasta înseamnă că își poate aminti preferințele, puteți naviga mai repede între pagini, precum și alte activități utile.

Cookie-urile au multe scopuri valoroase, dar este posibil să nu le permiteți sau să le limitați utilizarea. Majoritatea browserelor vă permit să gestionați modulele cookie într-un mod care vă convine prin modificarea setărilor browserului.

Setările browserului dvs. ar trebui să vă ofere posibilitatea de a dezactiva modulele cookie de pe site-uri în funcție de site-uri și de a interzice cookie-urile de pe site-uri pe care nu le aveți încredere. Rețineți că dezactivarea cookie-urilor sau a altor tehnologii de urmărire pe site-urile noastre poate diminua și / sau dezactiva unele dintre caracteristicile sau părți întregi ale site-urilor noastre web și este posibil ca funcționalitatea să nu mai funcționeze conform destinației.

Dacă doriți informații mai detaliate despre cookie-uri, puteți găsi tot ce trebuie să știți la www.allaboutcookies.org și www.youronlinechoices.eu.

De ce folosim cookie-uri?

Utilizăm cookie-urile pe site-ul nostru pentru a vă îmbunătăți experiența atunci când o vizitați.

Motivele pentru care folosim cookie-uri specifice depinde de ce pot face. Folosim:

  1. Cookie-urile de autentificare:

Cookie-urile de autentificare asigură faptul că site-urile noastre funcționează corect. De exemplu, ei “spun” dacă sunteți logat sau deconectat, vă ajută să accesați caracteristicile cheie ale site-ului și să utilizați serviciile sale. Putem folosi cookie-urile 1 și 3 ale terților, în funcție de modul în care decideți să vă autentificați pe site-urile noastre.

  1. Integritatea securității, a site-ului și a produsului:

Utilizăm cookie-urile pentru a ne ajuta să păstrăm contul și datele în siguranță.

  1. Caracteristicile și serviciile site-ului:

Aceste cookie-uri păstrează informații despre opțiunile pe care le-ați făcut atunci când utilizați site-ul nostru. Acestea vă permit să vă personalizați experiența. Doriți să continuați să discutați cu echipa noastră în timp ce schimbați pagina pe care vă aflați, de exemplu? Un cookie vă va permite să faceți acest lucru. Utilizăm cookie-urile 1 și 3 pentru această funcție.

Doriți să renunțați? Uşor.

Puteți dezactiva utilizarea cookie-urilor pe site-urile noastre, dezactivând-o în setările browserului. Rețineți că unele funcționalități ale site-ului nu au putut funcționa corect fără cookie-uri.

Cât timp rămân Cookies pe dispozitivul dvs.?

Există două tipuri diferite de module cookie în ceea ce privește timpul în care acestea rămân pe dispozitivul dvs. și le folosim pe ambele:

  1. Cookie-urile persistente:

Acest tip de module cookie rămân pe dispozitiv până când acestea expiră sau le ștergeți, fie manual, fie automat. Rețineți că perioada de expirare pentru aceste module cookie poate varia de la ore la un timp nelimitat.

  1. Cookies pentru sesiuni:

Acestea durează doar pentru o singură sesiune. Când închideți browserul, acesta va fi șters.

Dreptul dvs. de a refuza cookie-urile (rezidenții E.U)

Dacă sunteți un utilizator cu sediul în Uniunea Europeană (E.U.), puteți refuza să permiteți plasarea modulelor cookie pe dispozitiv.

Cum refuzi cookie-urile?

De obicei, puteți găsi informații despre cum să opriți browserul să accepte cookie-uri în meniul Ajutor al browserului dvs. specific. Puteți, de asemenea, adesea să vă solicitați browserul să vă notifice atunci când primește un cookie nou sau să dezactiveze complet utilizarea cookie-urilor.

Dacă sunteți blocat, încercați să consultați www.allaboutcookies.org pentru mai multe informații despre toate cookie-urile.

Rețineți că, prin refuzarea cookie-urilor, veți vedea cel mai probabil că orice preferințe pe care le-ați setat pe site-ul nostru sunt pierdute, precum și că site-ul nu funcționează, de asemenea. Prin setarea browserului dvs. pentru a refuza cookie-urile de pe site-ul nostru, îl puteți seta să refuze cookie-urile de pe toate site-urile web.

Dezactivând opțiunea cookie poți afecta și funcționalitatea celorlalte pagini de internet așadar revino oricând în setările programului tău de navigare pe internet și modifică opțiunile în funcție de necesitate.

Pentru Internet Explorer:

1 Alege din meniul “Unelte” butonul “Opțiuni internet”

2 Apasă clic pe butonul “Intimitate” apoi butonul “Avansat”

3 Selectează “Block” și debifează “Permiteți întotdeauna sesiunile cookie” apoi confirmă apăsând butonul “OK”

Pentru Mozilla Firefox:

1 Alege din meniul “Unelte” butonul “Opțiuni”

2 Apasă butonul “Intimitate și securitate” apoi regăsește secțiunea “Istoric”

3 Din lista derulantă “Firefox va” selectează “Folosește opțiuni customizate pentru istoric”

4 Debifează “Accept cooke de la paginile de internet”

Pentru Google Chrome

1 Alege din meniul “Customizează și controlează Google Chrome” (în partea dreaptă, sus) butonul “Opțiuni” apoi apasă butonul “Avansat”

2 În secțiunea “Intimitate și securitate” apasă butonul “Setări de conținut”

3 Apasă clic pe butonul “Cookies” apoi debifează “Permite paginilor de internet să salveze și să citească cookie-urile”.

Actualizarea politicii noastre privind cookie-urile

Putem să ne actualizăm politica din când în când, pentru a reflecta modificările tehnologice, legislația, modul în care ne desfășurăm și operează afacerea sau, în caz contrar, este necesar și adecvat. De fiecare dată când efectuăm modificări, vă vom notifica întotdeauna și vom afișa o notificare clară aici dacă modifică modul în care interacționăm cu informațiile dvs. personale. Vom posta detalii despre cele mai mici modificări aici în orice caz.

Orice modificare va intra în vigoare la data la care revizuirea politicii este disponibilă pentru utilizatorii noștri. Vă încurajăm cu tărie să examinați din când în când politica de confidențialitate și termenii de utilizare și notați data ultimei actualizări pentru a vă asigura că sunteți conștient de orice schimbări, când a fost ultima modificare a politicii și de a înțelege pe deplin natura interacțiunilor dvs. cu noi.

Aveti alte întrebări privind cookie-urile preluate?

Nu ezitați să intrați în legătură cu noi dacă aveți întrebări despre Politica noastră de cookie-uri. Ne puteți contacta prin trimiterea unui e-mail la office@traduceri-constanta.com.ro.

Pin It on Pinterest

Share This